1 - Erken Rezervasyon Sigortası Nedir? 2 - İptal Edilen Rezervasyonlarda Ücret İade Şekli Nedir? 3- Erken Rezervasyon Avantajı Nedir? 4- Rezervasyonumda Nasıl Değişiklik Yaparım? 5-Otele Giriş Yaptıktan Sonra Konaklama Süresini Uzatabilir Miyim?

1 - ERKEN REZERVASYON SİGORTASI NEDİR?
Erken rezervasyon sigortası misafirlerimizin olası bir iptal durumunda ödemiş oldukları ücretleri garanti altına almak için düzenlenmiştir. Misafirlerimizin tesis giriş gününden 72 saat öncesine kadar rezervasyon iptal talebinde bulunması halinde koşulsuz %100 kesintisiz iade garantisi verilmektedir. (Ödenecek iade tutarına sigorta bedeli dahil değildir).


2 - İPTAL EDİLEN REZERVASYONLARDA ÜCRET İADE ŞEKLİ NEDiR?
Misafirlerimiz iptal talebinde bulundukları rezervasyonun ödemesini hangi şekilde gerçekleştirmiş ise, iadesi de aynı şekilde yapılmaktadır. Nakit ödemelerin iadesi nakit olmakta, kredi kartı iadeleri ise misafirlerin yine aynı kredi kartına iade edilmektedir. Kredi kartlarına yapılan iadeler 7-15 iş günü içinde gerçekleşir. Geri ödemenin kredi kartı ekstrenize yansıması farklılık gösterebilir. Bu yüzden tutar bir sonraki kredi kartı ekstresinde de görülebilir.

 

3- Erken Rezervasyon avantajı nedir?
Türkiye’deki otellerin doluluk oranları arttıkça fiyatları da artmaktadır. Sezon öncesi dönemde taban fiyatları kullanılmakta ve bu fiyatın üzerinden %50'ye varan indirimlerle misafirlere sunulmaktadır. Bu sayede misafirler otellerin kapasiteleri dolmadan birçok alternatife ulaşabilmekte, hem en uygun fiyatlardan hem de uzun vadede ödeme avantajından faydalanabilmektedir.

4-Rezervasyonumda nasıl değişiklik yaparım?
Rezervasyon numaranız ile birlikte “Müşteri İlişkileri’’ bölümünden rezervasyon değişiklik talebiniz için müşteri temsilcilerimizle görüşebilirsiniz.

5-Otele giriş yaptıktan sonra konaklama süresini uzatabilir miyim?
Çağrı merkezimizi arayarak uzatma talebinizi seyahat danışmanlarımıza iletebilirsiniz.
Müsaitlik doğrultusunda ilgili seyahat danışmanlarımız size yardımcı olacaktır.

6-Uçak biletimde nasıl iptal/değişiklik yapabilirim?
Çağrı merkezimizi arayarak uçak bileti departmanı ile görüşmeniz halinde iptal ve değişiklik hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz. İptal ve değişiklik koşulları, almış olduğunuz uçak biletinde ayrıca yer almaktadır.

7-Şikayetimi ne şekilde iletebilirim?
Müşteri İlişkileri yetkililerimize Katılmış olduğunuz tur Veya Otel rezervasyonuna ait belge ile Şikayetinizi dile getiriniz .Şikayetiniz tarafımıza ulaştıktan sonra değerlendirilerek yazılı ve sözlü olarak tarafınıza bilgi verilir.

8-Teşekkürümü ne şekilde iletebilirim?
Müşteri İlişkileri yetkililerimize Katılmış olduğunuz tur Veya Otel rezervasyonuna ait belge ile Teşekkürünüzü dile getiriniz Sosyal medya hesaplarımız aracılığı ile teşekkürlerinizi tarafımıza iletebilirsiniz.